Robert Stolzstraat 68
7558 CC Hengelo (NL)
We begrijpen dat je mogelijk vragen hebt over waarom we vragen om adresverificatie wanneer je gebruikmaakt van onze grenspostadresdienst. Graag leggen we uit waarom dit zo belangrijk is en welke documenten we accepteren.
Waarom Adresverificatie Nodig is
De betrouwbaarheid van onze postadressen staat voorop, zowel voor ons als voor onze deelnemers. Als sommige deelnemers hun financiële verplichtingen, bijvoorbeeld aan een webwinkel, niet nakomen, kan dit nadelige gevolgen hebben. Het kan zelfs leiden tot het tijdelijk blokkeren van bestellingen voor andere klanten bij dezelfde webwinkel, waardoor het adres in feite "besmet" raakt.
Om dit te voorkomen, maken we gebruik van een geavanceerd signaleringssysteem. Als er voor een deelnemer een brief van een incassobureau wordt bezorgd of als een incassobureau zich meldt, wordt dit onmiddellijk opgemerkt en ontvangt de betreffende deelnemer een waarschuwingsmail.
Welke Documenten we accepteren
Voor privépersonen accepteren we de volgende adresbewijzen:
We begrijpen dat sommige van deze documenten vertrouwelijke informatie kunnen bevatten, zoals financiële gegevens en klantnummers. Je kunt deze gevoelige informatie onleesbaar maken voordat je het adresbewijs met ons deelt. Het is echter belangrijk dat we wel zichtbare informatie nodig hebben, zoals het briefhoofd met je naam en adres, de naam, het adres en eventueel het logo van de afzender, en de datum.
Voor bedrijven/organisaties gelden vergelijkbare vereisten:
In dit geval kun je bedragen en bankrekeningnummers onleesbaar maken.
Privacy en Gegevensbescherming
We willen benadrukken dat we je gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandelen. Jouw privacy is van het hoogste belang voor ons. Je gegevens worden niet gedeeld met derden en worden uitsluitend gebruikt voor adresverificatiedoeleinden. Voor meer gedetailleerde informatie over hoe we omgaan met je gegevens, verwijzen we je graag naar onze privacybeleid op onze website.
Wat Als Je Geen Adresbewijs Verstrekt
Als we jouw adresbewijs niet ontvangen, kunnen we helaas niet je digitale pas activeren of een plastic pas verstrekken waarmee je jouw post kunt ophalen. Zonder deze pas is het niet mogelijk om je post in ontvangst te nemen. Je lidmaatschap blijft echter wel actief, totdat je besluit het op te zeggen.
We hopen dat deze uitleg je helpt om het belang van adresverificatie beter te begrijpen. We streven ernaar om jouw ervaring met onze grenspostadresdienst zo veilig en betrouwbaar mogelijk te maken. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen.